Miejsce pracy:
- praca na budowie, obiekty na terenie Polski
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontraktów instalacyjnych z zakresu instalacji przeciwpożarowych wodnych,
- nadzorowanie robót wykonawców i podwykonawców na obiekcie,
- koordynowanie i nadzorowanie dostaw,
- zarządzanie budżetem realizacji,
- koordynacja prac na obiekcie,
- uczestnictwo w naradach budowlanych,
- utrzymywanie stałego kontaktu i dobrych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
- ukończone studia umożliwiające uzyskanie uprawnień sanitarnych (także studia zaoczne w trakcie realizacji) – wymóg konieczny
- doświadczenie w pracy przy realizacjach budowlanych,
- umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji budowlanej,
- komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa i odporność na stres,
- umiejętność planowania i zdolność samodzielnej organizacji pracy,
- sprawna praca z pakietem MS Office,
- umiejętność obsługi programów CAD na poziomie podstawowym,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- uprawnienia budowlane sanitarne,
- znajomość języka angielskiego.
W zamian oferujemy:
- pełną wyzwań i ciekawą pracę w najszybciej rozwijającej się firmie z branży instalacji ppoż. w Polsce, z ponad 30-letnią tradycją i rozpoznawalną marką,
- szansę uczestniczenia w realizacji największych i najciekawszych inwestycji w Polsce, w tym dla podmiotów o strategicznym znaczeniu dla kraju,
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system premiowy z zarobkami ograniczonymi wyłącznie do własnych umiejętności i ambicji,
- otwartą i realną ścieżkę rozwoju kariery,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu MultiSport,
- niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, komputer, samochód służbowy.