Miejsce pracy: praca w terenie, cały kraj (w przypadku zespołów regionalizacja)
Zakres obowiązków:
- przeglądy systemów przeciwpożarowych,
- dokonywanie napraw i/lub wymian elementów w istniejących systemach,
- wykonywanie testów prawidłowego działania systemów w obecności Klienta.
Oczekujemy:
- wykształcenie techniczne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- profesjonalizmu w kontaktach z Klientem,
- dokładności i rzetelności,
- komunikatywności,
- umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętności pracy w zespole,
- dobrej organizacji pracy.
Mile widziane:
- certyfikaty, uprawnienia, autoryzacje producentów lub wystawione przez jednostki akredytowane,
- referencje z pracy na podobnym stanowisku.
W zamian oferujemy:
- pełną wyzwań i ciekawą pracę w najszybciej rozwijającej się firmie z branży usług przeciwpożarowych w Polsce,
- szansę pracy na największych inwestycjach w Polsce, w tym dla podmiotów strategicznych,
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system premiowy,
- miłą atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu,
- szansę na rozwój poprzez szkolenia – pozyskanie nowych umiejętności i kompetencji potwierdzonych certyfikatami,
- niezbędne narzędzia pracy, m.in. telefon, komputer, auto służbowe.
Osoby zainteresowane pracą w naszym Zespole prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@pliszka.pl, koniecznie z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Przedsiębiorstwo Usługowe Poż-Pliszka z siedzibą w Gdańsku 80-717 przy ul. Miałki Szlak 52 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.”
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na interesujące nas oferty.