Będziesz odpowiedzialny za:
- realizacja zakupów materiałowych, niezbędnych do produkcji systemów przeciwpożarowych oraz dostaw na prowadzone budowy
- koordynowanie i ustalanie terminów dostaw kluczowych elementów
- pozyskiwanie i negocjowanie ofert handlowych
- współpraca i utrzymanie relacji z dostawcami i podwykonawcami
- ocena i analiza rynku dostawców
- ścisła współpraca z kierownikami kontraktów, warsztatem oraz magazynem
- kontrola minimalnych stanów magazynowych produktów kluczowych
- przyjmowanie zwrotów materiałów i towarów z budów
Nasze wymagania:
- doświadczenie z pracy na podobnym stanowisku (mile widziana branża techniczna)
- kompetencje negocjacyjne
- umiejętności analityczne
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- odpowiedzialność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dajemy Tobie:
- stabilną pracę w firmie będącej liderem w branży usług przeciwpożarowych w Polsce
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
- szansę na rozwój poprzez szkolenia – pozyskanie nowych umiejętności i kompetencji potwierdzonych certyfikatami
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu MultiSport
- niezbędne narzędzia pracy
- pyszną kawę i herbatę